Administrare clienti de catre operatori

Se pot adauga pentru fiecare client in parte firme si adrese multiple. Se poate studia istoricul fiecarui client. Se adauga grupuri de clienti, grile de discount automate, puncte de fidelitate in functie de valoarea comenzilor etc. Se pot oferi automat discounturi pentru clienti (de ex: in functie de ziua de nastere a clientului) si se pot oferi accese clientilor pentru a vizualiza  in timp real stocul produselor  sau furnizorii produselor.

Unire conturi

Posibilitatea de a uni două conturi de client, comenzile contului secund fiind transferate în primul cont client.

Vizualizarea și modificarea informațiilor

În panoul de administare pot fi vizualizate și modificate toate informațiile care aparțin de un cont client: comenzi efectuate, facturi emise, informații personale, email-uri trimise, comentarii, lista apeluri VoIP, puncte de fidelitate, etc.

Înregistrarea acțiunilor realizate în cont

Toate acțiunile realizate într-un cont de client sunt înregistrate și pot vizualizate, fie că este vorba de modificări făcute de către client în contul propriu sau de către un operator.