In cadrul fiecărei comenzi factura este generată în mod automat și este completată cu datele scrise de către client sau cu datele preluate din contul de client. În cazul în care va fi necesar, pot fi create facturi și manual de la zero, separat de comandă, datele pentru emiterea facturii fiind completate de către operator. În procesul de comandă, prin apăsarea unui singur buton, toate informațiile despre comandă și livrare sunt trimise către curier și tot ce rămâne de făcut este imprimarea foii de parcurs (AWB)

Pentru o optimizare cat mai buna a procesului de vanzare in cadrul modului de comenzi se stocheza si gestioneaza refererii (pana la 10 refereri pentru fiecare comanda in parte). Astfel, vei putea filtra pentru a vizualiza de exemplu comenzile pe o anumita perioada care au ca referer doar google adwords.

Fiecare comandă generează în mod automat un raport ce include valoarea profitului net, după calcularea și eliminarea tuturor taxelor și impozitelor aferente.

Clientul primește în timp real, pe adresa de e-mail sau prin sms, alertă cu statusul comenzii sale, în funcție de gradul de procesare al acesteia, iar istoricul comenzilor poate fi monitorizat direct din contul clientului.

Statusuri nelimitate de comandă

În cadrul panoului de administare pot fi setate statusuri de comandă nelimitate, în funcție de stadiul fiecărei comenzi (spre exemplu.: Comandă nouă / preluată / anulată / în așteptare / finalizată; Plată efectuată / în așteptare; Expediție în curs, etc.) și se poate realiza filtrarea comenzilor în funcție de acestea.

Raport de profit pe comandă

Fiecare comandă generează în mod automat un raport ce include valoarea profitului net, după calculareă și eliminarea tuturor taxelor și impozitelor aferente.

Notificări despre comenzi

În cazul în care termenul alocat plății sau livrării comenzii este depășit, în panoul de comandă va fi declanșată o notificare către operator. De asemenea, în cazul în care o comandă este pe cale să fie finalizată pe pierdere (erori de sistem, erori umane, etc.) aceasta va fi blocată automat și se va emite o notificare către administrator pentru soluționarea problemei.

Salvarea acțiunilor pe comandă

Toate acțiunile efectuate în cadrul unei comenzi sunt înregistrate și afișate în comandă, pentru a verifica și urmări cu ușurință activitatea operatorilor în relația acestora cu fiecare client în parte.

Sistem de returnare a produselor (RMA)

Modul intern care permite înregistrarea și urmărirea produselor care sunt returnate de către clienți în termenul legal și conform regulamentului. În funcție de motivul returnării, se poate oferi clientului contravaloarea produsului sau înlocuirea / repararea acestuia. De asemenea, procesul de retur este vizibil și în contul clientului.

Status și istoric comandă

Clientul primește în timp real, pe adresa de e-mail, alertă cu statusul comenzii sale, în funcție de gradul de procesare al acesteia, iar istoricul comenzilor poate fi monitorizat direct din contul clientului.

Generare automată fișă transport, garanție, factură

Pentru finalizarea unei comenzi, din panoul de administrare se generează în mod automat fișa de transport pentru colet / curier, factura și certificatul de garanție. Datele de contact și de facturare sunt completate automat din sistem cu informații preluate din contul clientului care a plasat comanda.

Produse în garanție

Modul intern care înregistrează și urmărește produsele trimise în garanție de către clienți. Se trimit notificări regulate către client privind statusul produsului din service, iar întregul proces este vizibil și din contul utilizatorului.

Stabilirea metodelor de plată

Cumpărătorul are posibilitatea de a alege modul de plată la plasarea unei comenzi. Astfel, poate opta pentru plată securizată online cu cardul de credit sau debit (Vista, Visa Electron, Maestro, Mastercard) prin intermediul unui procesator (ePayment, Mobilpay, PayPal, Romcard, euplatesc.ro) sau pentru plată offline prin ordin de plată, numerar sau la livrare. Totodată, clientul poate selecta și modul de plată special creat pentru persoane juridice.

Stabilirea metodelor de livrare

La plasarea unei comenzi, clientul are afișate toate informațiile necesare costurilor de livrare. Am integrat o formulă de calcul automată pentru costul de livrare al unui produs în funcție de greutatea acestuia, cantitatea selectată și distanța aproximativă de livrare. În funcție de modalitatea de plată se pot scoate / adăuga anumite taxe; de exemplu, în cazul ridicării produsului de la sediu nu se va percepe taxa de transport, iar atunci când cumpărătorul selectează că metodă de plată Ramburs se va adăuga taxa suplimentară necesară acestui proces. În cazul în care se dorește, se poate specifica transport gratuit pentru o comandă minimă prestabilită.