Centrala VoIP CallTrack

Solutie integrata de telefonie office & ecommerce

Picture1

VoIP (Voice over IP, tr. Voce peste protocol internet) este o tehnologie alternativă la reţelele tradiţionale de voce prin care legăturile telefonice se realizează folosind ca transport reţelele de date cu protocol internet (IP).

Apelurile telefonice se pot efectua fie utilizând un telefon fix obişnuit, fie de la PC către orice telefon destinaţie. Semnalul de tip voce (analogic) este convertit în semnal digital care apoi se comprimă şi este transformat în pachete IP. Transmiterea / transportul către destinaţie al pachetelor IP se face peste infrastructura de date, în final semnalul fiind preluat de către un dispozitiv care îl reconverteşte în formatul iniţial (semnal voce analogic).

Folosind VoIP realizaţi economii importante faţă de tarifele de telefonie tradiţională. În funcţie de destinaţiile apelurilor şi numărul apelat, se poate ajunge la economii de până la 80%.

Elemente componente ale centralei in cloud VoIP CallTrack

  • Automatizarea apelurilor inbound si outbound + IVR personalizat
  • CDR (Call Detail Record) – lista a apelurilor intrate si iesite
  • Inregistrare apeluri si stocarea acestora
  • Conectare la aplicatiile proprii ale clientului
  • Serviciu hostat in Datacenter Orange – uptime garantat 99,95%
  • Scalabilitate pe orizontala si verticala + Backup-uri zilnice asigurate
  • Aplicatie web pentru raportare si setari facile centrala
  • Integrare Google Analytics pentru monitorizare tranzactii telefonice (ecommerce)
  • Monitorizare tranzactii OffLine
  • Departamente multiple, business-uri multiple
  • Click to call si outbound automated calls
  • Contact manager (integrare soSuri externe tip “Desk”)
  • SoSware As a Service – nu necesita cunostinte tehnice
  • Optimizare costuri CallCenter

Beneficiile utilizarii centralei VoIP CallTrack:

  • Cresterea productivitati si eficientei operatorilor cu minim 30%
  • Cu 50% mai eficienta decat o centrala telefonica analogica
  • Reducerea costurilor cu 25%
  • Cresterea calitatii interactiunii cu clienti
  • Crearea unui imagini profesioniste a companiei dumneavoastra
  • Control total asupra angajatilor prin sisteme de raportare complexe customizabile
  • Faciliteaza o colaborare eficienta intre angajati
  • Notificari automate si rapoarte customizabile in timp real
  • Confera o mobilitate totala operatorilor

Vezi prezentarea completa