Descoperă funcționalitățile cheie & avantajele While1 Voice
Beneficiază de o gamă largă de caracteristici impresionante folosind cele mai recente tehnologii VoIP si conversațiile tale de business vor decurge fără probleme.
Oferă angajaților instrumentele potrivite
Ajută-ți agenții să vânda mai mult, să-și maximizeze disponibilitatea pentru clienți și să economisească timp prețios cu ajutorul automatizarilor. Utilizează sincronizarea de date între CRM-ul tău și soluția noastră de telefonie în Cloud pentru a furniza angajatului istoricul apelantului în orice moment și pentru a furniza echipei datele potrivite la momentul potrivit, utilizând notificări în timp real.
Acordă atenție clienților și menține-i interesați
Echipează-te corect pentru a oferi clienților tăi o experiență de comunicare remarcabilă și un nivel al serviciilor potrivit așteptărilor. Utilizează toate datele de care dispui pentru a personaliza fiecare conversație și a-i face pe clienți să se simtă valorizati, direcționează-i cu usurință către departamentul corect și oferă-le opțiuni de self-service ce înlocuiesc operatorii umani.
Mesaje de întâmpinare personalizate
Callback Last Agent
Callback Request sau Voicemail
Linie directă
Administrare proprie automatizată
Gestionează-ți echipele, Obține informații & Optimizează performanța
Dashboard-urile PBX voice includ toate datele de care ai nevoie pentru a-ți gestiona eficient angajații locali și de la distanță și pentru a menține funcționarea fără probleme a call center-ului. Monitorizează apelurile de afaceri și accesează date valoroase prin API pentru a le integra în propriile analize. Reajustează ce e necesar din mers & pe orice dispozitiv printr-o interfață grafică intuitivă.
CRM
Urmărire lead-uri
Rapoarte personalizate
Configurare rute și useri
Integrare & API
De ce să alegi While1 Voice ?
Tehnologie solidă
Cod în continuă dezvoltare. Echipă de programatori dedicată dezvoltarii și îmbunătățirii platformelor.
Uptime SLA 99,5%
Uptime SLA. Uită de perioadele de downtime când ești în Cloud.
Lucrează cu încredere
Îți protejăm datele, rulăm backup-uri zilnice ca parte a bunelor practici si backup-uri premium la cerere. Platformă conformă GDPR.
Suport 8/5
Echipa de Suport Tehnic promptă, dedicată menținerii unei comunicari de business neîntrerupte.
Platformă customizabilă
Personalizează-ți fluxurile de apeluri și rapoartele în timp real sau solicită soluții personalizate conform nevoilor de business.
Scalabil 60
Configurează un user nou în câteva secunde. Extinde centrala fără efort, o dată cu afacerea ta.
Bucură-te de flexibilitate
Nu este necesar să fi legat de funcționalitățile „as is”. Obține control total asupra platformei de telefonie While1 Voice.
Ce acoperă planul de abonament?
Training introductiv cu team leaderii tăi
O sedință de asistență specializată pentru configurarea corectă a cozilor, a fluxurilor de apeluri și a IVR-ului
Înregistrări automate ale apelurilor, compatibile GDPR, stocate în Cloud în funcție de perioada de retenție aleasă & Disponibile pentru descărcare și stocare locală atât timp cât aveți nevoie
Suport tehnic prompt – GRATUIT pentru primul an de utilizare
Ai dreptul la update-uri periodice, pentru a beneficia de o centrală PBX mereu actuală - GRATUIT pentru primul an de utilizare
Backup-uri zilnice
Ține pasul cu creșterea afacerii tale și alege un plan de abonament care să se potrivească nevoilor tale
Integrează inteligent While1 Voice PBX cu aplicațiile de afaceri preferate pentru o soluție completă
Utilizează telefoanele VoIP existente
Platformă compatibilă cu majoritatea aplicațiilor soft-phone (orice sistem de operare) și a telefoanelor IP și SIP de pe piață.
Dezvoltă-ți afacerea cu investitii minine cu ajutorul While1 Voice PBX
Fără taxă de configurare
Fara investiții suplimentare în echipamente tehnice
Nu sunt necesare competențe speciale