Integrează inteligent PBX While1 Voice cu aplicațiile de afaceri preferate

integrations.png

Obține mai multă productivitate în afaceri, economisește timp și bani cu ajutorul integrărilor care se desfășoară în spatele scenei. PBX While1 Voice se integrează perfect cu majoritatea instrumentelor și serviciilor esențiale pentru afaceri, cum ar fi Salesforce, Freshdesk, MiniCRM, Pipedrive sau orice altă platformă compatibilă API și reunește toate datele clientului într-o singură platformă.

Fără timp pierdut & fără date distribuite pe mai multe platforme

Este timpul pentru integrări inteligente în Cloud

Poți vedea oricand doresti sursele lead-urilor și rezultatul campaniilor

Urmărește clienții potențiali prin alocarea si publicarea numerelor de telefon unice per sursă de trafic, apoi identifică sursa conversiei în urma apelurilor primite de la clienti.

În plus, soluția noastră se integrează cu Google Analytics, astfel încât să îți poți da seama ce strategii de marketing funcționează mai bine și să faci îmbunătățiri în timp real campaniilor tale. Această integrare este cu adevărat valoroasă pentru magazinele online, pentru că le permite să urmărească sursele tranzacțiilor telefonice.

Conversiile telefonice sunt trimise automat către Google Analytics pentru a măsura impactul campaniilor curente și pentru a le optimiza în funcție de rezultatele acestora.

Gestionează cererile clienților & lucrează în aplicația preferată în timp ce rămâi la telefon

Permitele echipelor de support si service să ofere o experiență de apelare superioară prin crearea și atribuirea automată a cererilor tehnice și accesarea în timp real a întregului istoric pentru fiecare client.

Integrarea aplicației tale de Helpdesk cu Voice PBX îți va ajuta angajații să gestioneze mai bine solicitările clienților, să verifice starea cererilor tehnice și să documenteze orice interacțiune în timp ce rămân la telefon cu clientul. Cu integrarea inteligentă Voice PBX, poți construi o linie de asistență fiabilă, economisind timp și resurse.

Măreste gradul de satisfacție al departamentului de client service prin functia de pop-up ecran a fișei de client

Consumatorii de astăzi se așteaptă la viteză în fiecare interacțiune, iar angajații tăi trebuie să fie bine echipați pentru a oferi acest nivel de servicii.

Caracteristica Screen Pop este o integrare vitală și îndragită, indiferent de industrie, în special pentru afacerile ecommerce care se confruntă cu un volum mare de solicitări si apeluri în activitățile lor de zi cu zi.

Caracteristica Screen Pop îți permite să identifici apelantul, să oferi răspunsuri rapide pe baza istoricului comenzilor apelantului, să anticipezi nevoile clienților și să asiguri un serviciu pentru clienți mai eficient și personalizat.

Simplifică eforturile de apelare ale agenților și ale clienților cu integrările CRM & browser

Integrează caracteristicile și funcționalitățile PBX în CRM-ul sau site-ul tău cu ajutorul diferitelor instrumente.

Funcția Click to call personalizată care simplifică eforturile de apelare ale angajaților, permițându-le să apeleze orice număr direct prin CRM cu un singur clic.

Formular Callback, prin care vizitatorii tai online genereaza instantaneu noi lead-uri pentru afacerea ta.

Statusul fiecarei extensii a angajaților și lista de apeluri înregistrate sunt obținute automat din PBX și afișate direct in CRM-ul tău.

Bucură-te de flexibilitate

Nu este necesar să fie legat de funcționalitățile „as is”. Obține control total asupra platformei de telefonie While1 Voice.
Soluția noastră de telefonie în cloud a fost dezvoltată in-house, ceea ce înseamnă că vei beneficia de o soluție extrem de personalizabilă. While1 Voice permite plugin-uri externe pentru customizarea functionalitatilor platformei sau a aspectului său grafic. Solicită functionalități noi sau comportamente diferite ale centralei și echipa noastră de programatori te va sprijini să utilizezi soluția de telefonie While1 Voice exact așa cum dorești.
enjoy.png
While1 Voice se utilizează ca soluție independentă

Solicită adăugarea modulului de CRM pentru a menține contactele integrate cu PBX While1 Voice și pentru a urmări interacțiunile acestora.

De asemenea, poți organiza în mod dinamic contacte, assets, issues și fluxuri de lucru într-un singur loc.

Solicită un demo

Lasă datele să lucreze pentru tine, cu API-urile noastre gata de utilizare

Preia controlul deplin asupra comunicării vocale și de mesagerie cu API-uri și construiește capacități complet noi care să răspundă cu adevărat nevoilor tale.

API-urile noastre sunt ușor de utilizat, sigure și actualizate continuu:

API conectează PBX While1 Voice la CRM-ul preferat pentru a recupera detaliile apelantului din baza de date sau pentru a salva contacte în baza de date, rămânând în același timp la telefon cu clientul. Încearcă cel mai popular API care îți susțin angajații să ofere experiențe personalizate de apelare și rezolvări prompte de litigii bazate pe istoricul apelantului.

API conectează sistemul PBX While1 Voice la instrumentele de afaceri și îți permite să îmbunătățești capacitățile backend-urilor pe baza diferitelor activități (de exemplu - Evenimente de răspuns, apeluri pierdute, apeluri efectuate).

Utilizează integrarea SMS API terță parte pentru a trimite automat angajaților și clienților mesaje text bazate pe evenimente PBX.

Clienții înțeleg că le prețuiești timpul atunci când fiecare apel este direcționat inteligent către agentul potrivit prin Direct Line API.

Aruncă o privire la Documentația API pentru a începe. Dezvoltatorii tăi vor putea să personalizeze instrumentele afacerii tale cu doar câteva linii de cod. Echipa ta de Dev poate accesa Numărul de telefon, DNID, Agent, Coadă și multe altele prin REST API.

Dacă ești în căutarea unor caracteristici care nu sunt menționate aici, ia legătura cu echipa noastră de dezvoltare in-house la contact@while1.biz