Vezi toate funcționalitățile cheie ale software-ul VoIP While1 Voice PBX
Furnizează o experiență de comunicare care te diferențiază de concurență cu soluția noastră completă de telefonie în Cloud
Pop-up fișă client
Afișează informațiile apelantului într-o fereastră pop-up pe ecranul computerului angajatului, de fiecare dată când se răspunde la un nou apel
Mai multeRecuperare apeluri pierdute
Gestionează apelurile pierdute în mod profesionist, acordă atenție clienților tăi și crește șansele de a-i păstra
Mai multeRapoarte personalizate
Dashboard-uri în timp real, rapoarte standard și complet personalizabile pentru a evalua performanța ta
Mai multeIVR personalizabil
Gestionează volumele mari de apeluri și rămâi disponibil în afara programului de lucru cu IVR-ul nostru personalizabil ușor de configurat
Mai multeAutomatizarea serviciilor
Ai încredere în clienții tăi și oferă-le opțiuni de self-service sau activează servicii de întreținere automatizate
Mai multeLucrează de oriunde
Integrează telefoanele mobile în PBX si oferă posibilitatea angajaților tăi să preia apeluri atunci când nu sunt prezenți la birou
Mai multeExplorează mai multe caracteristici valoroase
Personalizează rutele de apelare
- Gestionare Cozi
- Reguli apeluri intrate
- Reguli apeluri iesite
- Program personalizat
- Fallback destination în afara programului
- Outbound Number personalizat
Oferă apelanților tăi cea mai bună întâmpinare
- Mesaje de întâmpinare personalizate
- Muzică în așteptare
- Callback Last Agent
- Callback Request
- Linie directă API
- Voicemail to Email
Mobilitate și disponibilitate
- Fallback number
- Apelare simultană pe dispozitive diferite
- Agenți remote
- Integrarea telefonului mobil
- Coadă de urgență
Lucrați împreună
- Proiecte multiple / Sedii multiple
- Call Groups & Pickup groups
- Call Transfer
- Monitorizare live a apelurilor
- Conference Calling
Instrumente pentru supervizori
- Web GUI
- Performanța utilizatorilor
- Opțiune Blacklist
- Urmărire lead-uri
Lucrează inteligent & inovează
- Creare sondaje
- Campanii Outbound automate
- Integrare & API
- AI la cerere
- Voice Recognition la cerere
Formează orice număr direct prin CRM cu un singur clic
Află mai multe despre integrăriInterfața Web While1 Voice PBX. Ce beneficii au administratorii PBX?
Explorează avantajele PBX GUI - Instrumente de administrare, activity logs și alte opțiuni de control pentru supervizori. Soluția noastră, regulile tale.
Auto-provisioning instant
Supervizorii PBX pot cu ușurință să-și adauge utilizatori noi, rute de intrare, departamente (cozi de apel) și IP-urile salvate în centrală.
Interfață Web Multi-device
Menține o functionare fără probleme a call center-ului și reajustează orice din mers & pe orice dispozitiv, prin intermediul unei interfațe web intuitive
Activity Log
Administratorul PBX poate urmări IP-ul, data, ora și activitatea fiecărui utilizator PBX în ceea ce privește accesul și modificările executate în modulele sau fișierele din interfață
Role-based Management
Administratorii PBX pot crea grupuri și pot atribui permisiuni utilizatorilor pentru a limita accesul la module și fișiere
Modul Data Management
Opțiuni self-care pentru a rămâne conform GDPR
Menține permisiunile de înregistrare, conversațiile telefonice și perioada de păstrare a datelor actualizate pentru a proteja confidențialitatea clienților și pentru a respecta drepturile GDPR ale persoanelor vizate.
Ajustează strategia de call center folosind informații valoroase din rapoartele PBX
- Afișarea activităților în timp real în dashboard îți permite să monitorizezi apelurile în curs/în așteptare, starea cozilor și membrii cozii pentru a reajusta imediat distribuția apelurilor
- Verifică toate detaliile apelurilor în CDR, ascultă sau descarcă înregistrările apelurilor pentru training-uri, soluționarea litigiilor sau în scopul conformării cu GDPR
- Obține indicatori măsurabili de calitate și evaluează rezultatele obtinute în Queue Reports; pentru informații mai detaliate cu privire la apeluri, accesează modulul "Custom Reports" și creează rapoarte extinse și complet personalizabile
- Urmărește implicarea și disponibilitatea angajaților în timp real cu ajutorul rapoartelor "User Performance" și "User status reports"
- Evaluează performanța privind calitatea serviciului clienți utilizând modulul "Service level" și ajustează strategia pentru rezultate mai bune
Dorești să vezi platforma PBX While1 Voice live?
Solicită un demoPop-up fișă client
PBX While1 Voice sincronizează automat datele clienților pentru a afișa informațiile apelantului într-o fereastră pop-up pe ecranul angajatului, de fiecare dată când se răspunde la un apel nou. Activează comunicarea dintre CRM și PBX-ul nostru și bucură-te de beneficii imediate - economisești timpul angajaților, reduci costurile de procesare a apelurilor și împiedici clienții să fie frustrați pentru că trebuie să se identifice în mod repetat de fiecare dată când te sună. Pop-up-urile îți permit să oferi răspunsuri rapide pe baza istoricului comenzilor clienților, să le anticipezi nevoile și să asiguri un serviciu pentru clienți mai eficient și personalizat. Angajații remote pot primi, de asemenea, detalii despre clienți în timp real prin SMS (necesită furnizor de SMS-uri și integrare personalizată).
În afara de ferestrele pop-up cu detalii despre client, identificarea apelantului în CRM/ERP extern sau în modulul contact manager permite mai multe functionalități de telefonie în cloud:
- Apeluri respinse automat pe baza Blacklist-ului
- Afișare prenume/nume pe ecranul telefonului
- Utilizează "Queues priority"
- Atribuirea unui operator dedicat
- Direcționarea apelurilor în funcție de limba selectată
Instalează While1 Voice Notifier – add-on gratuit pentru Chrome și accesează instantaneu din CRM profilul actual al clientului cu care esti in conversatie.
Recuperare apeluri pierdute
While1 Voice este o soluție de telefonie în cloud care permite agenților să lucreze de oriunde, astfel reducând numărul de apeluri pierdute și oportunitățile ratate de afaceri. Chiar și atunci când strategia fluxului de apeluri integrează caracteristici de mobilitate, va trebui în continuare să te ocupi de apelurile pierdute (atunci când apelantul închide, atunci când apelul este în afara orelor de program, toți angajații sunt ocupați etc). Cu ajutorul instrumentelor noastre de recuperare a apelurilor pierdute, poți gestiona apelurile pierdute în mod profesionist, poți acorda atenție clienților tăi și crește șansa de a-i păstra:
- PBX While1 Voice poate apela automat clienții prin robodialer, nu este necesară asistență din partea agentului
- Angajații pot recupera manual apelurile pierdute, pe baza notificărilor în timp real de pe e-mail sau pe baza listei de apeluri pierdute
- Agenții remote pot primi alerte de apeluri pierdute prin SMS (necesită furnizor de SMS-uri și integrare personalizată)
- Trimite alerte automate privind apelurile pierdute în CRM-ul tău prin integrare API
- Activează serviciul Call Back, care previne abandonarea apelurilor de către clienți (atunci când trebuie să aștepte on hold), prin apăsarea unei taste pentru a fi sunați înapoi
- Accesează rapoarte în timp real privind apelurile pierdute și verifică apelurile după status
Rapoarte standard și personalizate
Dashboard-ul PBX While1 Voice include toate datele de care ai nevoie pentru a-ți gestiona afacerea, inclusiv volumul apelurilor, înregistrările apelurilor, performanța utilizatorului și multe altele. De asemenea, poți accesa date valoroase prin intermediul API-urilor pentru a le încorpora în propriile analize.
Platforma noastră PBX permite supervizorilor tăi să acceseze rapid dashboarduri în timp real, rapoarte standard sau extinse și complet personalizate pentru a evalua performanța call center-ului:
- Dashboard - monitorizarea în timp real a apelurilor în curs/în așteptare, apeluri pierdute, agenți și cozi
- Rapoarte standard despre apelurile primite și transmise, apelurile pierdute, cozi și agenți
- Realizează propriile rapoarte personalizate în format XLS sau CSV după dimensiuni, valori, coloane de grup și filtre
- Grafice generate automat incluse
- Exportă un anumit raport sau toate rapoartele (în pagini individuale)
- Rapoarte trimise automat prin e-mail în format XLS (permițând personalizarea frecvenței și a perioadei de raportare)
- Call Detail Records (listă detaliată a tuturor apelurilor primite și efectuate, incluzând ora apelului, durata, numărul sursei, numărul destinației și înregistrările disponibile)
IVR personalizabil
Meniurile vocale IVR îți permit să oferi o experiență mai bună clienților, să gestionezi volume mai mari de apeluri și să rămâi disponibil în afara programului de lucru. Din interfața web While1 Voice poți configura cu ușurință IVR-uri multi-language personalizate, seta formule de întâmpinare personalizate, alege destinații diferite în funcție de programul de lucru și altele. Sistemul nostru IVR permite clienților să interacționeze cu PBX While1 Voice prin intermediul tastaturii telefonului sau prin recunoaștere vocală.
Poți integra sistemul IVR atât în fluxurile de apeluri intrate, cât și în fluxurile de apeluri de ieșite, beneficiind de următoarele caracteristici și beneficii:
- Suport clienti in limbi multiple
- Apelurile sunt ușor de direcționat către departamentul potrivit
- Redarea mesajelor de întâmpinare în afara programului în mai multe limbi
- Realizează sondaje privind satisfacția clientilor sau sondaje politice
- Obține feedback valoros de la clienți sau parteneri
- Permite clienților să acceseze opțiuni self-service
- Conectează-ți IVR-ul cu aplicațiile esențiale pentru afaceri prin Integrări / API
Automatizarea serviciilor
Mai mult de 50% din timpul unui angajat în departamentul customer service este petrecut căutând informații despre clienți în sistemele de backend. Descoperă puterea automatizării și beneficiază de avantajul de a fi disponibil oricând pentru clienții tăi, economisind totodată timpul angajaților și eficientizând activitatile zilnice.
PBX While1 Voice utilizează cea mai recentă tehnologie și are o suită de caracteristici și instrumente simplu de utilizat care te ajută să elimini munca manuală din fluxurile de lucru curente: campanii automate de apelare, IVR-uri personalizabile pe mai multe niveluri, caracteristici Text-to-Speech sau Speech-to-Text, integrări personalizate și multe altele.
Ai încredere în clienții tăi și oferă-le opțiuni de self-service, înlocuind intervenția umană pentru întrebări simple și repetitive și activează servicii automatizate inteligente:
- Verificarea soldului contului clientului
- Verificarea stării comenzii curente a clientului
- Înregistrarea citirii contoarelor de utilități rezidențiale ale clienților dumneavoastră fără intervenție umană
- Programează apeluri automate către clienți și economisește timpul angajaților, permițându-le să se conecteze automat cu clienții pentru a-ți maximiza vânzările, pentru a realiza sondaje, pentru a efectua follow-up-uri, pentru seta notificari de tip "reminder" și multe altele; utilizează mesaje audio preînregistrate și lista de contacte din CRM sau o listă cu persoane de contact importată
- Verificarea prezenței agenților de securitate prin programarea unor apeluri automate către obiectivele păzite
- Integrarea PBX în serverele de monitorizare a echipamentelor industriale pentru a comanda apeluri automate de ieșire în caz de defecțiuni ale echipamentelor, utilizând mesaje preînregistrate
Lucrează de oriunde
Soluția While1 Voice a fost concepută pentru a sprijini lucrul la distanță, permițând angajaților care lucrează de acasă să acceseze aceleași caracteristici pe care le au telefoanele de la birou și să gestioneze fără probleme apelurile de intrare și de ieșire, utilizând orice dispozitiv. Integrarea utilizatorilor la distanță în PBX va extinde disponibilitatea echipei tale, permițând angajaților să interacționeze cu clienții oriunde s-ar afla. Află cum te ajută soluția noastră de telefonie să gestionezi fluxurile de apeluri și echipele din mai multe locații de pe o singură platformă:
- Adaugă agenți care lucrează remote oricând ai nevoie și permite-le angajaților să se bucure de beneficiul de a lucra de acasă
- Păstrează-ți imaginea profesională atunci când apelezi de pe mobilul personal, afișând clienților numărul de telefon al companiei
- Integrează telefoanele mobile în PBX prin configurarea funcțiilor Follow me & Fallback number, pentru a crește disponibilitatea și mobilitatea angajaților atunci când nu sunt la birou sau sunt ocupați
- Redirecționează toate apelurile primite pe o rută către un alt număr de telefon extern (de exemplu, telefon mobil, telefon de acasă) și permite-le angajaților să lucreze de oriunde
- Redirecționează apelurile primite în afară programului de lucru către numerele de telefon mobil prin intermediul funcției post-schedule fallback, pentru a permite agenților să preia apelurile instant și pentru a extinde modalitățile clientului de a se conecta cu compania ta
- Accesează mesajele vocale oricând, oriunde, cu ajutorul funcției Voicemail to email. Mesajele vocale înregistrate sunt livrate automat, direct în inbox, astfel încât să poți asculta convenabil mesajele pe loc
- Bucură-te de flexibilitatea geografică furnizată de platforma noastră și transformă-ți laptopul într-un telefon eficient, pentru a gestiona atât apelurile primite, cât și cele ieșite, transferurile și multe altele