Tur caracteristici Voice PBX

Implementează o experiență de apelare care te diferențiază de concurență cu soluția noastră completă de telefonie în Cloud

Pop-up ecran al apelantului

Afișează informațiile apelantului într-o fereastră pop-up pe ecranul computerului angajatului, de fiecare dată când se primește un apel nou

Mai multe
Recuperare apeluri pierdute

Gestionează apelurile pierdute în mod profesional, acordă atenție clienților tăi și crește-ți șansa de a-i păstra

Mai multe
Rapoarte personalizate

Dashboard-uri în timp real, rapoarte standard și complet personalizate pentru a evalua performanța ta

Mai multe
IVR personalizabil

Gestionează volumele mari de apeluri și rămâi disponibil în afara programului de lucru cu IVR-ul nostru personalizat ușor de construit

Mai multe
Automatizarea serviciilor

Ai încredere în clienții tăi și oferă-le opțiuni de autoservire sau activează servicii de întreținere automatizate

Mai multe
Lucrează de oriunde

Oferă posibilitatea angajaților tăi să preia apeluri atunci când nu sunt prezenți la birou și să integreze telefonul mobil în PBX

Mai multe

Explorează caracteristici mai puternice

Personalizează-ți fluxul de apeluri
  • Gestionare Cozi
  • Reguli apeluri intrate
  • Reguli apeluri iesite
  • Program personalizat
  • Fallback destination în afara programului
  • Outbound Number personalizat
Oferă apelanților tăi cea mai bună întâmpinare
  • Mesaje de întâmpinare personalizate
  • Muzică în așteptare
  • Callback Last Agent
  • Callback Request
  • Linie directă API
  • Voicemail to Email
Funcții mobilitate și disponibilitate
  • Fallback number
  • Apelare simultană pe dispozitive diferite
  • Agenți remote
  • Integrarea telefonului mobil
  • Coadă de urgență
Lucrați împreună
  • Proiecte multiple / Sedii multiple
  • Grupuri de apeluri & Grupuri de preluare
  • Call Transfer
  • Monitorizare live a apelurilor
  • Conference Calling
Instrumente de supraveghere
  • Web GUI
  • Performanța utilizatorilor
  • Opțiune Blacklist
  • Urmărire lead-uri
Lucrează inteligent & inovează
  • Creare sondaje
  • Campanii Outbound automate
  • Integrare & API
  • AI la cerere
  • Voice Recognition la cerere
Formează orice număr direct prin CRM cu un singur clic
Află mai multe despre integrări

While1 Voice Interfață Web PBX. Ce beneficii au administratorii PBX?

Implementează o experiență de apelare care te diferențiază de concurență cu soluția noastră completă de telefonie în Cloud

Auto-provisioning instant

Supervizorii PBX pot cu ușurință să-și adauge utilizatorii noi, rutele de intrare, departamentele (cozile de apel) și IP-urile salvate în centrală.

Interfață Web Multi-device

Menține o functionare fără probleme a call center-ului și reajustează orice din mers & pe orice dispozitiv, prin intermediul unei interfațe web intuitive

Activity Log

Administratorul PBX poate urmări IP-ul, data, ora și activitatea fiecărui utilizator PBX în ceea ce privește accesul și modificările executate în modulele sau fișierele din interfață

Role-based Management

Administratorii PBX pot crea grupuri și pot atribui permisiuni utilizatorilor pentru a limita accesul la module și fișiere

Modul Data Management

Opțiuni self-care pentru a rămâne conform GDPR

Menține permisiunile de înregistrare, conversațiile telefonice și perioada de păstrare a datelor actualizate pentru a proteja confidențialitatea clienților și pentru a respecta drepturile GDPR ale persoanelor vizate.

Ajustează strategia de call center folosind informații valoroase din rapoartele PBX

  • Afișarea activităților în timp real în dashboard îți permite să monitorizezi apelurile în curs/în așteptare, starea cozilor și membrii cozii pentru a reajusta imediat distribuția apelurilor
  • Verifică toate detaliile apelurilor în CDR, redă sau descarcă înregistrări de apeluri pentru training-uri, soluționarea litigiilor sau pentru scopuri de conformitate GDPR
  • Obține valori de calitate și evaluează rezultatele în Queue Reports; pentru informații mai detaliate cu privire la apelurile legate de afacerea ta, accesează modulul Rapoarte personalizate și creează rapoarte extinse și complet personaliza
  • Urmărește implicarea și disponibilitatea angajaților în timp real cu ajutorul rapoartelor privind performanța utilizatorilor și a utilizatorului
  • Evaluează performanța calității serviciilor pentru clienți utilizând modulul Service level și ajustează strategia pentru rezultate mai bune

Dorești să vezi platforma PBX While1 Voice live?

Solicită un demo
Pop-up ecran al apelantului

PBX While1 Voice sincronizează automat datele clienților pentru a afișa informațiile apelantului într-o fereastră pop-up de pe ecranul computerului angajatului, de fiecare dată când se primește un apel nou. Activează comunicarea dintre CRM și PBX-ul nostru și bucură-te de beneficii imediate - economisești timpul angajaților, reduci costurile de procesare a apelurilor și împiedici clienții să fie frustrați pentru că trebuie să se identifice în mod repetat de fiecare dată când te sună. Ecranele pop îți permit să oferi răspunsuri rapide pe baza istoricului comenzilor clienților, să le anticipezi nevoile și să asiguri un serviciu pentru clienți mai eficient și mai personalizat. Angajații remote pot primi, de asemenea, detalii despre clienți în timp real prin SMS (necesită furnizor de SMS-uri și integrare personalizată).

În afara de ferestrele pop-up cu detalii despre client, identificarea apelantului în CRM/ERP extern sau în modulul contact manager permite mai multe functionalități de telefonie în cloud:

  • Apeluri automate respinse pe baza a Blacklist
  • Se afișează prenume/numele pe ecranul telefonului
  • Utilizează Use priority
  • Atribuirea unui operator dedicat
  • Direcționarea apelurilor în funcție de limba selectată

Install While1 Voice Notifier – our free add-on for Chrome and access instantly your customer’ current profile from your CRM while you’re on call.

Recuperare apeluri pierdute

While1 Voice este o soluție de telefonie în cloud care permite agenților să lucreze de oriunde, astfel reducând numărul de apeluri pierdute și oportunitățile ratate de afaceri. Chiar și atunci când strategia fluxului de apeluri integrează caracteristici de mobilitate, va trebui în continuare să te ocupi de apelurile pierdute (atunci când apelantul închide, atunci când apelul este în afara orelor de program, toți angajații sunt ocupați etc). Cu ajutorul instrumentelor noastre de recuperare a apelurilor pierdute, poți gestiona apelurile pierdute în mod profesional, poți acorda atenție clienților tăi și crește șansa de a-i păstra:

  • PBX While1 Voice poate apela automat clienții prin robodialer, nu este necesară asistență din partea agentului
  • Angajații pot recupera apelurile pierdute manual, pe baza notificărilor prin e-mail în timp real sau pe baza apelurilor pierdute salvate într-o anumită listă
  • Agenții remote pot primi alerte de apeluri pierdute prin SMS (necesită furnizor de SMS-uri și integrare personalizată)
  • Trimiterea alertelor de apeluri automate pierdute în CRM prin integrarea API
  • Activează serviciul Call Back, care împiedică clienții să renunte la apeluri și le permite să apese o anumită tastă pentru a primi un apel înapoi
  • Accesează rapoartele apelurilor pierdute în timp real și verifică apelurile după starea lor
Rapoarte standard și personalizate

Dashboard-ul PBX While1 Voice include toate datele de care ai nevoie pentru a-ți gestiona afacerea, inclusiv volumul apelurilor, înregistrările apelurilor, performanța utilizatorului și multe altele. De asemenea, poți accesa date valoroase prin intermediul API-urilor pentru a le încorpora în propriile analize.

Platforma noastră PBX permite supervizorilor tăi să acceseze rapid dashboarduri în timp real, rapoarte standard sau extinse și complet personalizate pentru a evalua performanța call center-ului:

  • Dashboard - monitorizarea în timp real a apelurilor în curs/în așteptare, apeluri pierdute, agenți și cozi
  • Rapoarte standard despre apelurile primite și transmise, apelurile pierdute, cozi și agenți
  • Realizează propriile rapoarte personalizate în format XLS sau CSV după dimensiuni, valori, coloane de grup și filtre
  • Grafice generate automat incluse
  • Exportă un anumit raport sau toate rapoartele (în fișe individuale)
  • Rapoarte trimise automat prin e-mail în format XLS (permițând particularizarea intervalului de funcționare și a perioadei de raportare)
  • Call Detail Records (listă detaliată a tuturor apelurilor primite și efectuate, inclusiv timpul de apel, durata, numărul sursei, numărul destinației și înregistrările disponibile)
IVR personalizabil

Meniurile vocale IVR îți permit să oferi o experiență mai bună clienților, să gestionezi volume mai mari de apeluri și să rămâi disponibil în afara programului de lucru. Din interfața web While1 Voice poți construi cu ușurință IVR multi-language personalizat, setați formule de salut personalizate, poți alege destinații diferite în funcție de programul de lucru și multe altele. Sistemul nostru IVR permite clienților să interacționeze cu PBX While1 Voice prin intermediul tastaturii telefonului sau prin recunoaștere vocală.

Poți integra sistemul IVR atât în fluxurile de apeluri primite, cât și în fluxurile de apeluri de transmise, permițând următoarele caracteristici și beneficii:

  • Multilingual Customer Support
  • Apelurile sunt ușor de direcționat către departamentul potrivit
  • Redarea mesajelor de întâmpinare în afara programului în mai multe limbi
  • Realizează sondaje privind satisfacția clientilor sau sondaje politice
  • Obții feedback valoros de la clienți sau parteneri
  • Permite clienților să acceseze opțiuni self-service
  • Conectează-ți IVR-ul cu aplicațiile esențiale pentru afaceri prin Integrări / API
Automatizarea serviciilor

Mai mult de 50% din timpul unui angajat customer service este petrecut pentru a căuta informații despre clienți prin intermediul sistemelor de backend. Descoperă puterea automatizării și beneficiază de avantajul de a fi disponibil oricând pentru clienții tăi, economisind totodată timpul angajaților și eficientizând activitatile zilnice.

PBX While1 Voice utilizează cea mai recentă tehnologie și are o suită de caracteristici și instrumente simplu de utilizat care te ajută să elimini lucrul manual din fluxurile de lucru curente: campanii automate de ieșire, IVR-uri personalizabile pe mai multe niveluri, caracteristici text-to-speech sau speech-la-text, integrări personalizate și multe altele.

Ai încredere în clienții tăi și oferă-le opțiuni de self-service prin înlocuirea intervenției umane pentru chestionare simple și repetitive sau pentru a permite servicii inteligente de întreținere automată:

  • Verificarea soldului contului clientului
  • Verificarea stării comenzii curente a clientului
  • Înregistrarea citirii contoarelor de utilități rezidențiale ale clienților dumneavoastră fără intervenție umană
  • Programează apeluri automate de ieșire către clienți și economisește timpul angajaților, permițându-le să se conecteze automat cu clienții pentru a-ți maximiza vânzările, pentru a finaliza sondajele, pentru a efectua acțiuni de urmărire, pentru a configura mementouri și multe altele; utilizează mesaje audio preînregistrate și liste de contacte în CRM sau importă liste cu persoane de contact
  • Verificarea prezenței agenților de securitate prin programarea apelurilor automate de ieșire către locațiile țintă
  • Integrarea PBX în serverele de monitorizare a echipamentelor industriale pentru a comanda apeluri automate de ieșire în caz de defecțiuni ale echipamentelor, utilizând mesaje preînregistrate
Lucrează de oriunde

Soluția While1 Voice a fost concepută pentru a sprijini lucrul la distanță, permițând angajaților care lucrează de acasă să acceseze aceleași caracteristici pe care le au telefoanele de la birou și să gestioneze fără probleme apelurile de intrare și de ieșire, utilizând orice dispozitiv. Integrarea utilizatorilor la distanță în PBX va extinde disponibilitatea echipei tale, permițând angajaților să interacționeze cu clienții din mers. Află cum soluția noastră de telefonie te ajută să gestionezi fluxurile de apeluri și echipele din mai multe locații de pe o singură platformă:

  • Adaugă agenți care lucrează remote oricând ai nevoie și permite-le angajaților să se bucure de beneficiul de a lucra de acasă
  • Păstrează-ți aspectul profesional atunci când apelezi de la mobilul personal și afișează clienților numărul companiei tale ca număr de apelant de ieșire
  • Integrează telefoanele mobile în PBX prin configurarea funcțiilor de număr Follow me & Fallback, pentru a crește disponibilitatea și mobilitatea angajaților atunci când sunt plecați sau ocupați
  • Redirecționează toate apelurile primite pe o rută către un alt număr de telefon extern (de exemplu, telefon mobil, telefon de acasă) și permite-le angajaților să lucreze de oriunde
  • Redirecționează apelurile primite în afară programului de lucru către numerele de telefon mobil prin intermediul funcției post-schedule fallback, pentru a permite agenților să preia apelurile instant și pentru a extinde modalitățile clientului de a se conecta cu compania ta
  • Accesează mesajele de mesagerie vocală oricând, oriunde cu ajutorul funcției Mesagerie vocală la e-mail. Înregistrările mesageriei vocale sunt livrate automat direct în inboxul de e-mail, astfel încât să poți asculta convenabil mesajele la fața locului
  • Bucură-te de flexibilitatea geografică acordată de platforma noastră și convertește laptopul într-un telefon web puternic pentru a gestiona atât apelurile primite, cât și apelurile de ieșire, apelurile de transfer și multe altele