Soluții de abonamente cloud (Software as a Service) - While1 Voice

Rămâi în pas cu creșterea afacerii dvs. Alege un plan care se potriveste nevoilor tale.

Starter

Soluție eficientă și accesibilă pentru start-ups

10 apeluri simultane

10 Operatori call-center

10 extensii office

Contact Manager Monitorizarea apelurilor IVR Numere de rezervă Voice mail Integrare CRM/ERP 90 zile recording retention suport Bazat pe e-mail Integrare Google Analytics CRM

Office

Recomandat companiilor mici și mijlocii

20 apeluri simultane

20 Operatori call-center

20 extensii office

Contact Manager Monitorizarea apelurilor IVR Numere de rezervă Voice mail Integrare CRM/ERP 120 zile recording retention suport Bazat pe e-mail Integrare Google Analytics CRM

Business

Perfect echilibrat pentru afacerile în creștere

30 apeluri simultane

30 Operatori call-center

30 extensii office

Contact Manager Monitorizarea apelurilor IVR Numere de rezervă Voice mail Integrare CRM/ERP 180 zile recording retention suport Email/Telefon Integrare Google Analytics CRM

Corporate

Soluție all-in-one pentru companii mari

50 apeluri simultane

50 Operatori call-center

50 extensii office

Contact Manager Monitorizarea apelurilor IVR Numere de rezervă Voice mail Integrare CRM/ERP 365 zile recording retention suport Email/Telefon - Premium Integrare Google Analytics CRM

Soluții bazate pe licență

Preia controlul deplin cu SELF-HOSTING

  • Libertate deplină de implementare - La sediul tău & În cloud
  • Plan flexibil de mentenanță – mentenanță in-house sau Abonament
  • Functionalităti licențiate per copie program
  • Liber să alegi furnizorul SIP
  • Actualizări, suport de e-mail și garanție software de până la 12 luni
  • Deține controlul asupra GDPR, integritatea și securitatea datelor

Poți duce și mai departe performanța și securitatea cu servicii suplimentare

  • Consultanță (asistarea echipei de dezvoltare sau a unui furnizor tert, crearea de caracteristici specifice etc.)
  • Dezvoltare personalizată pentru a satisface nevoile specifice de afaceri
  • Pentesting periodice la cerere
  • Premium Support la cerere
  • Planuri de backup Premium personalizate
  • Instruire suplimentară la fața locului sau la distanță unu-la-unu
  • Planuri personalizate de recuperare în caz de dezastru

Să vorbim tech. Despre performanță, securitate & conformitate pe scurt.

Toate planurile de abonament sunt dotate cu următoarele beneficii:

  • 99.5% Uptime SLA
  • SIP Trunk
  • Pornind de la 10 GB spațiu de stocare pentru înregistrări
  • Furnizori VPS/Cloud de încredere
  • Bibliotecă de documentație API accesibilă
  • Protecția continuă a datelor
  • Backup-uri zilnice gratuite - stocate pentru 90 zile in Cloud
  • Actualizări în permanență pe toată perioada de abonament
  • Funcționalități de bază pentru a rămâne în conformitate cu GDPR
Ești pregătit să obții ceva care să merite? Contactează-ne